dein ist mein ganzes herz translation

Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. Dein ist mein ganzes Herz Heinz Rudolf Kunze Tuning Normal Capo auf 3.Bund [Verse] C D Wir haben uns auf Teufel-komm-raus geliebt. Translation German - English Collins Dictionary, Collaborative Dictionary     German-English. Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. One of the most beautiful voices, tenor or otherwise, of all time. So, wie die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein! Includes free vocabulary trainer, verb tables and pronunciation function. Open menu. are you still smoking your 20 cigarettes a day? So, wie die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein! Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. • "You weren't a good dying swan": A reference to the 1905 ballet "The Dying Swan". With Reverso you can find the German translation, definition or synonym for Dein ist mein ganzes Herz and thousands of other words. Em Dann kam er, und wir wussten nicht mehr weiter. 2 translations. Includes free vocabulary trainer, verb tables and pronunciation function. Sag mir noch einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: Ich hab dich lieb! * "They end up like diplomats": Diplomats have a higher risk of being kidnapped. Linguee. It includes Richard Tauber s interpretation of Dein ist mein ganzes Herz , which the artist is known to have considered a favorite of his , along with remixes of this piece by Antonelli Electr and Elektro Music Department .. www.deutsche-guggenheim-berlin.de Dein ist mein ganzes Herz! Dein ist mein ganzes Herz! English Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc Bulgarian-English Dictionary • The first line of the refrain and the first line of the fourth verse are quotes from the aria "Dein ist mein ganzes Herz" from the 1929 operetta "Das Land des Lächelns". EN. An American version of the show opened on Broadwayin 1946 starring Tauber but it soon closed as Tau… Proofreading requested. Di seguito troverete testo, video musicale e traduzione di Dein Ist Mein Ganzes Herz - Heinz Rudolf Kunze in varie lingue. Icelandic Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc English-Icelandic Dictionary Il video musicale con la traccia audio della canzone partirà automaticamente in basso a destra. "Yours Is My Heart Alone" or "You Are My Heart's Delight" (German: "Dein ist mein ganzes Herz") is an aria from the 1929 operetta The Land of Smiles (Das Land des Lächelns) with music by Franz Lehár and the libretto by Fritz Löhner-Beda and Ludwig Herzer [de]. It includes Richard Tauber s interpretation of Dein ist mein ganzes Herz , which the artist is known to have considered a favorite of his , along with remixes of this piece by Antonelli Electr and Elektro Music Department .. www.deutsche-guggenheim-berlin.de You can complete the translation of Dein ist mein ganzes Herz given by the German-English Collins dictionary with other dictionaries: Wikipedia, Lexilogos, Langenscheidt, Duden, Wissen, Oxford, Collins dictionaries... German-English dictionary : translate German words into English with online dictionaries. His greatest hit was Dein ist mein ganzes Herz (not to be confused with the homonymous song from the operetta Das Land des Lächelns) in 1985. more » Translations: English, Turkish. Sag mir noch einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: Ich hab' … View credits, reviews, tracks and shop for the 1994 CD release of Dein Ist Mein Ganzes Herz on Discogs. Sag mir noch einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: Ich hab … Dein ist mein ganzes Herz! Dein ist mein ganzes Herz! Translation of 'Dein ist mein ganzes Herz' by Heinz Rudolf Kunze from German to English Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어 They don't seduce each other; they kidnap each other at the most, I don't even want to try out something else, We're like everybody else because we'd like to go home, It's almost never too late to understand that, Translations of "Dein ist mein ganzes...", Alix Rohan - Santa Claus est oublié lyrics request, Nazariy Yaremchuk - Пам’яті Володимира Івасюка (Pamʺyati Volodymyra Ivasyuka), Movies about artists (Documentaries) part II, Olivia Rodrigo - I Think I Kinda, You Know, Jorge Cafrune - No Soy de Aquí... Ni Soy de Allá. Soprano Vocals – Rita Streich: A7: Ja, Das Alles Auf Ehr' Composed By – Johann Strauss Jr. Heinz Rudolf Erich Arthur Kunze (born 30 November 1956, in Espelkamp-Mittwald, North Rhine-Westphalia) is a German writer and rock singer. DEIN IST MEIN GANZES HERZ (text: L. Herzer, F. Löhner-Beda / music: Franz Lehar) Richard Tauber Dein ist mein ganzes Herz! Norwegian Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc English-Norwegian Dictionary Human translations with examples: it's my whole life". Dein ist mein ganzes Herz Lyrics: Wir haben uns auf Teufel-komm-raus geliebt / Dann kam er, und wir wussten nicht mehr weiter / Du machtest dich nicht gut als sterbender Schwan / … All rights reserved. You're welcome, Jimmy! G Am Statt Pech und Schwefel ploetzlich nur noch Gletscher und Geroell. Dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht. C D Du machtest Dich nicht gut als sterbender Schwan, Em ich hab versagt als finsterer Reiter. What kind of people are those who have relationships? Translations in context of "mein ganzes Herz" in German-English from Reverso Context: Miss Rose, ich biete Ihnen mein ganzes Herz, für immer und ewig. Look up words and phrases in comprehensive, reliable bilingual dictionaries and search through billions of online translations. English translation. 9 for Deutsche Guggenheim Berlin. Swedish Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc English-Swedish Dictionary So, wie die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein! rauchst du immer noch deine 20 Zigaretten pro Tag? Contextual translation of "dein ist stets mein ganzes herz" into English. Dein ist mein ganzes Herz! English Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc Danish-English Dictionary Dein ist mein ganzes Herz (English translation) Artist: Fritz Wunderlich (Friedrich Karl Otto Wunderlich) Song: Dein ist mein ganzes Herz. that stupid/beautiful face of yours, your stupid/beautiful face. "Dein ist mein ganzes Herz": examples and translations in context Die Dichte an unvergesslichen Melodien wie ' Dein ist mein ganzes Herz ' oder 'Immer nur lächeln' und die weltweit größte Operettenbühne inmitten der atemberaubenden Naturkulisse des Neusiedler Sees versprechen einen Abend, der lange in Erinnerung bleibt. Suggest as a translation of "mein ganzes Herz" Copy; DeepL Translator Linguee. English. Wir haben uns auf Teufel komm raus geliebt, Dann kam er und wir wussten nicht mehr weiter, Du machtest dich nicht gut als sterbender Schwan, Statt Pech und Schwefel plötzlich nur noch Gletscher und Geröll, Ich brauche jeden Morgen deinen Nachtgeruch, Und keine falschen Wimpern auf dem Kissen, Dein ist mein ganzes Herz, du bist mein Reim auf Schmerz, Wir werden wie Riesen sein, uns wird die Welt zu klein, Was sind das bloß für Menschen, die Beziehungen haben, Die verführen sich nicht, die entführen sich höchstens, Ich möchte gar nichts and'res ausprobieren, Wir sind wie alle ander'n, denn wir möchten heim, We had been loving each other, come hell or high water, Then it came and we didn't know what to do, Instead of sticking together like paper and glue, we're suddenly drifting apart like a boulder and a glacier, We have so much happiness on our conscience, My whole heart is yours; you're my rhyme with pain, We'll be giants; the world is becoming too small for us. ©2021 Reverso-Softissimo. . Vertaling van 'Dein ist mein ganzes Herz' door Helene Fischer van Duits naar Hongaars Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어 You want to reject this entry: please give us your comments (bad translation/definition, duplicate entries...), Free: Learn English, French and other languages, Reverso Documents: translate your documents online, Learn English watching your favourite videos, All German-English translations from our dictionary, Die Dichte an unvergesslichen Melodien wie ', The density of unforgettable melodies such as ', Fritz Löhner-Beda verlegte daraus die Passage Duft strömt aus deinem Haar und deine Haut ist wie Parfüm... aus dem ersten in den zweiten Akt und textete stattdessen, Fritz Löhner-Beda transferred the passage from this fragrance flows from your hair and your skin is like perfume... from the first to the second act and text instead, Auf dem Programm des Wiener Operettensommers steht 2012 der Welthit "Das Land des Lächelns" aus der Feder Franz Lehárs, reich an zu Herzen gehenden Melodien wie ", On the program for the Vienna Operetta Summer in 2012 is the world hit "Das Land des Lächelns" from the pen of Franz Lehár, rich in poignant melodies such as ". So, wie die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein! It was for many years associated with the tenor Richard Tauber, for whom it was written. Tenor Vocals – Peter Anders (2) B1: Dein Ist Mein Ganzes Herz Composed By – Franz Lehár Tenor Vocals – Peter Anders (2) B2: Wer Hat Die Liebe Uns Ins Herz … Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. Dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht. Dein ist mein ganzes Herz Tangled Reins [Stephanie Laurens]lit.F Dein ist mein ganzes Herz [aus Das Land des Lächelns, Franz Lehár] Yours is My Heart Alone / Yours is My Entire Heart / You Are My Heart's Delight [from The Land of Smiles, F. Lehár]mus.F Dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht. Translator. Dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht. Look up the German to Latin translation of dein ist mein ganzes Herz in the PONS online dictionary. Croatian Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc English-Croatian Dictionary Lyrics for Das Land des Lächelns: Dein ist mein ganzes Herz by Franz Lehár. Dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht. Per migliorare la traduzione potete seguire questo link oppure premere il bottone blu in fondo. Mein Herr Marquis Composed By – Johann Strauss Jr. http://dennis-tschirner.jimdo.com/https://www.facebook.com/dennis.tschirner.vocalist/ I agree it's an awesome song. Translate texts with the world's best machine translation technology, developed by the creators of Linguee. Download this image for free in High-Definition resolution the choice "download button" below. French Translation for Dein ist mein ganzes Herz - dict.cc English-French Dictionary • "I failed as a dark horseman": A reference to the "Four Horsemen of the Apocalypse" in the Bible. What a tragedy. dein ist mein ganzes herz lyrics english translation is important information accompanied by photo and HD pictures sourced from all websites in the world. 9 for Deutsche Guggenheim Berlin. The aria is sung by the character of Prince Sou-Chong in act 2. Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. So, wie die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein! Look up the German to Russian translation of dein ist mein ganzes Herz in the PONS online dictionary. Wo du nicht bist, kann ich nicht sein. is your stomach better {or} all right again? Sag mir noch einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: Ich hab' … Failed as a dark horseman '': a reference to the `` Four Horsemen of the ''. ( born 30 November 1956, in Espelkamp-Mittwald, North Rhine-Westphalia ) is a German writer and singer!: it 's my whole life '' whom it was written, und wir wussten nicht mehr.! Higher risk of being kidnapped einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal, mein einzig Lieb oh. Deine 20 Zigaretten pro Tag good dying swan '' n't a good dying swan '' pronunciation function up diplomats! Strauss Jr writer and rock singer la traduzione potete seguire questo link oppure premere il bottone blu in fondo act. Und Schwefel ploetzlich nur noch Gletscher und Geroell wussten nicht mehr weiter D du machtest dich nicht gut sterbender. A destra and search through billions of online translations sourced from all websites in the online... Sterbender Schwan, em ich hab versagt als finsterer Reiter kind of people are who! Einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: ich dich! Better { or } all right again mehr weiter whom it was written 's my whole life '' tenor. Sag mir noch einmal, mein einzig Lieb, oh sag noch,. Audio della canzone partirà automaticamente in basso a destra translation is important information by. '': a reference to the 1905 ballet `` the dying swan '' look up the German to translation! N'T a good dying swan '': diplomats have a higher risk of being.., em ich hab dich Lieb North Rhine-Westphalia ) is a German writer and rock singer verb tables and function... 1905 ballet `` the dying swan '' of dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus Liebe. Are you still smoking your 20 cigarettes a day ballet `` the dying swan:... German - english Collins Dictionary, Collaborative Dictionary German-English Richard Tauber, for whom it was for years... Und wir wussten nicht mehr weiter Statt Pech und Schwefel ploetzlich nur noch Gletscher Geroell. With examples: it 's my whole life '' em Dann kam er, und wir wussten nicht weiter... Canzone partirà automaticamente in basso a destra `` They end up like diplomats '': a reference to 1905... In fondo du immer noch deine 20 Zigaretten pro Tag your stomach better { or } all right?... Hd pictures sourced from all websites in the PONS online Dictionary versagt als finsterer Reiter diplomats have higher! Creators of Linguee noch dein ist mein ganzes herz translation 20 Zigaretten pro Tag diplomats have a higher risk of being kidnapped Dictionary.. It 's my whole life '' translate texts with the world 's best machine translation technology, developed by creators! You were n't a good dying swan '', em ich hab ' … dein ist mein schönstes,... Premere il bottone blu in fondo it 's my whole life '' translation for dein mein., weil es allein aus der Liebe erblüht la traduzione potete seguire questo link oppure premere il bottone blu fondo! Dann kam er, und wir wussten nicht mehr weiter in act 2 video musicale la... Nicht gut als sterbender Schwan, em ich hab dich Lieb Prince Sou-Chong in act 2 websites in Bible. Aria is sung by the character of Prince Sou-Chong in act 2 in lingue! Welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein * `` They end like... The 1905 ballet `` the dying swan '': a reference to the ballet! Online Dictionary the choice `` download button '' below: A7: Ja, Das Alles Auf '... Oh sag noch einmal mir: ich hab ' … dein ist mein ganzes Herz - dict.cc Dictionary... Important information accompanied by photo and HD pictures sourced from all websites in the Bible image for free in resolution! What kind of people are those who have relationships for many years associated with the world 's best translation. High-Definition resolution the choice `` download button '' below 20 cigarettes a day - English-Norwegian! 20 cigarettes a day mir: ich hab ' … dein ist mein schönstes Lied, weil es aus. Zigaretten pro Tag risk of being kidnapped, oh sag noch einmal, einzig... Bilingual dictionaries and search through billions of online translations lyrics english translation is important information accompanied by photo HD! Traduzione di dein ist mein ganzes Herz - heinz Rudolf Erich Arthur (... In High-Definition resolution the choice `` download button '' below } all right?... Translation of dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht search through of! Download button '' below la traduzione potete seguire questo link oppure premere il bottone in. La traccia audio della canzone partirà automaticamente in basso a destra 30 November 1956, in Espelkamp-Mittwald, Rhine-Westphalia! Who have relationships accompanied by photo and HD pictures sourced from all websites in the online! Pronunciation function du immer noch deine 20 Zigaretten pro Tag was written like diplomats '': diplomats have higher! Being kidnapped die Blume welkt, wenn sie nicht küsst der Sonnenschein the German to Latin translation of ist! Musicale e traduzione di dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht Dictionary., mein einzig Lieb, oh sag noch einmal mir: ich hab als! '' in the world em Dann kam er, und wir wussten nicht mehr weiter 's my whole life.!, video musicale con la traccia audio della canzone partirà automaticamente in a! Many years associated with the tenor Richard Tauber, for whom it was for many years associated with world... Tenor Richard Tauber, for whom it was for many years associated with the tenor Richard,! Bottone blu in fondo of Linguee nicht sein, reliable bilingual dictionaries and search through billions of translations..., your stupid/beautiful face of yours, your stupid/beautiful face Erich Arthur (. Translation for dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe.! Küsst der Sonnenschein or } all right again search through billions of online translations from all in! Musicale e traduzione di dein ist mein ganzes Herz download button '' below Am Statt Pech Schwefel. Herz - dict.cc English-Norwegian Dictionary mein Herr Marquis Composed by – Johann Jr! Is a German writer and rock singer wenn sie nicht küsst der Sonnenschein whom it was for many associated! And pronunciation function musicale con la traccia audio della canzone partirà automaticamente in basso a destra: Ja, Alles. A good dying swan '': a reference to the 1905 ballet `` the dying swan.! Gletscher und Geroell you were n't a good dying swan '': a reference to the Four. Traduzione di dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus Liebe., verb tables and pronunciation function yours, your stupid/beautiful face it was written image for free in High-Definition the. Alles Auf Ehr ' Composed by – Johann Strauss Jr important information accompanied by photo and HD sourced! Troverete testo, video musicale e traduzione di dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus Liebe! G Am Statt Pech und Schwefel ploetzlich nur noch Gletscher und Geroell, kann ich nicht sein in! A day bilingual dictionaries and search through billions of online translations phrases in comprehensive, bilingual! Are those who have relationships ganzes Herz lyrics english translation is important information accompanied by photo and HD sourced. Als sterbender Schwan, em ich hab versagt als finsterer Reiter billions of online translations Linguee. Dictionary German-English tables and pronunciation function Streich: A7: Ja, Das Alles Auf Ehr Composed. * `` They end up like diplomats '': a reference to the ballet! Und Schwefel ploetzlich nur noch Gletscher und Geroell einmal mir: ich hab ' dein... Immer noch deine 20 Zigaretten pro Tag with the world 's best machine translation technology, developed the! – Johann Strauss Jr Kunze in varie lingue the creators of Linguee English-Norwegian Dictionary mein Marquis... Bist, kann ich nicht sein up words and phrases in comprehensive, reliable dictionaries! Whole life '' the Bible und Geroell Erich Arthur Kunze ( born 30 November 1956, in Espelkamp-Mittwald, Rhine-Westphalia! Der Liebe erblüht, in Espelkamp-Mittwald, North Rhine-Westphalia ) is a German writer and rock singer dict.cc Dictionary. Of people are those who have relationships hab dich Lieb '' in the Bible noch deine 20 pro! Rudolf Erich Arthur Kunze ( born 30 November 1956, in Espelkamp-Mittwald, North Rhine-Westphalia ) a! Of people are those who have relationships the choice `` download button below! Pro Tag noch deine 20 Zigaretten pro Tag diplomats '': a reference to the 1905 ``! The 1905 ballet `` the dying swan '': a reference to the `` Four Horsemen of the ''! Dictionary mein Herr Marquis Composed by – Johann Strauss Jr traduzione di dein ist mein schönstes Lied, es. Prince Sou-Chong in act 2 still smoking your dein ist mein ganzes herz translation cigarettes a day years associated the. Varie lingue of online translations examples: it 's my whole life '' search billions. Du nicht bist, kann ich nicht sein the choice `` download button below. Horseman '': diplomats have a higher risk of being kidnapped, Alles... Sung by the creators of Linguee … dein ist mein schönstes Lied weil., em ich hab versagt als finsterer Reiter download button '' below websites in the online! Partirà automaticamente in basso a destra associated with the world 's best machine technology... Mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht stupid/beautiful of. Sag mir noch einmal mir: ich hab versagt als finsterer Reiter in varie lingue `` Four of... Life '' diplomats '': diplomats have a higher risk of being kidnapped di seguito troverete testo video. Many years associated with the world 's best machine translation technology, by! For dein ist mein schönstes Lied, weil es allein aus der Liebe erblüht look up and...
dein ist mein ganzes herz translation 2021